خرید آموزش جامع فارسی و انگیلیسی اکسل - Excel 2010
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش جامع فارسی و انگیلیسی اکسل - Excel 2010


خرید آموزش جامع فارسی و انگیلیسی اکسل - Excel 2010


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

این مجموعه بی نظیر حاوی دو کتاب پی دی اف آموزشی اولی به زبان فارسی و دومی به زبان انگیلیسی می باشد.مشخصات کتب پی دی اف به شرح زیر است:

1-
عنوان کتاب: آموزش جامع اکسل - Excel 2010
نویسنده: آرش واشقانی فراهانی
فرمت: PDF
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 335

توضیحات:
کتاب آموزش اکسل 2010 ترجمه کتاب Teach Yourself Visually Excel میباشد که در آوریل 2010 منتشر شده است . ناشر این کتاب wiley از معتبر ترین و قدیمی ترین ناشران آموزشی در زمینه های گوناگون میباشد. مجموعه کتاب های Teach Yourself Visually Excel انتشارات wiley با شعار " کمتر بخوانید، بیشتر بیاموزید " سعی دارد تا موضوع مورد بحث را بصورت خلاصه و کاربردی به خواننده ارائه دهد تا از خستگی ناشی از مواجه شدن با صفحات و مطالب آموزشی بکاهد . در کنار مطالب مختصر محیط گرافیکی و تمام رنگی کتاب هر خواننده ای را جذب میکند و با وجود ظاهر ساده و قابل فهم دارای محتوی غنی است که این امر مرهون گروه طراحی کتاب میباشد. شما در این کتاب 335 صفحه ای که به زبان فارسی ترجمه شده است بطور جامع با نرم افزار کاربردی اکسل 2010 شرکت مایکروسافت آشنا میشوید و تمامی ریزه کاری های آنرا می آموزید.

2-
عنوان کتاب: آموزش اکسل 2010 - Microsoft Excel
فرمت: PDF
زبان: انگلیسی
تعداد صفحات: 404

توضیحات:
حتماً همه شما با نرم افزار اکسل کار کرده اید و یا در آینده به آن نیاز خواهید داشت و با کاربرد های زیاد این نرم افزار آشنایی کافی ندارید و نیاز به آموزش برای این نرم افزار بسیار مهم که اکثر افراد به آن نیازمند می شوند . آموزش به صورت مرحله به مرحله می باشد که مشکلی در یاد گیری مباحث به وجود نیاید و قابل تفهیم باشد .
در این EBook با شیوه به وجود آوردن و ویرایش اسناد و کار با فرمول و چارت ها در محیط اکسل آشنا خواهید شد و همچنین با ویژگی های کاربر پسند در ورژن جدید Excel که همان ورژن 2010 آن می باشد آشنا خواهید شد و توانایی های لازم برای کار با این نرم افزار را پیدا خواهید کرد . مطمئن باشید در آینده در هر شغلی که فعالیت داشته باشید به این نرم افزار نیاز خواهید داشت پس فرصت را از دست ندهید و یادگیری را همین امروز شروع کنید . امیدوارم استفاده کافی را از این ایبوک 408 صفحه ای با فرمت PDF ببرید .







هدیه ی ویژه ی خرید شما یک جلد کتاب پی دی اف دیگر است که فایل اشانتیون شما با سی دی محصول ارسالی و در داخل همان سی دی عرضه خواهد شد.

جهت بهره مند شدن از اشانتیون های اینترنتی ما حتما آدرس ایمیل و تلفن همراه خود را وارد نمایید.

توجه توجه : این کتاب ، کاغذی نیست و به صورت کتاب الکترونیک بر روی یک سی دی ارائه می شود. کتاب پی دی اف اهدایی به عنوان اشانتیون نیز همین گونه است. ضمنا لزوما کتاب اشانتیون از نظر موضوعی با محصول خریداری شده ی شما یکسان نیست.

نکته: مشتری گرامی فروش این محصول توسط ما به معنی تایید یا رد محتوای آن نمی باشد و ما در قبال محتویات کتاب پی دی اف مسئولیتی نداریم.

تذکر: مشتری گرامی به اطلاع می رسانیم وقتی شما یک سفارش اینترنتی ثبت می کنید، 4 گروه درگیر می شوند. فروشنده، بازاریاب،اداره پست و سایت ارائه دهنده ی خدمات فروش. در صورتی که شما سفارشی مزاحم ثبت کنید، باعث دو اتفاق خواهد شد: 1- اتلاف وقت و هزینه از 4 گروه 2- در صورت برگشت خوردن کالای ارسالی هزینه پستی و خسارات وارده به همراه مالیات متعلقه از حساب فروشنده و بازاریاب کسر می شود.لذا خواهشمند است نسبت به سفارش اینترنتی تعهد و دقت کافی را داشته باشید.

خریدی به یادماندنی برای شما آرزومندیم.
ارادتمند
تیم فروش فروشگاه

فروشنده: عصر نو ایران

قیمت: 6,000 تومان

درصد :20

خرید آموزش جامع فارسی و انگیلیسی اکسل - Excel 2010



خرید گریه کودک شما پیامی دارد.. آن را درک کنید 2DVD (اورجینال)
خرید آموزش اکسل 2007
خرید شرایط تحصیل رایگان در خارج و اخذ بورس - رشته مهندسی معدن
خرید شیرهای شبهای آفریقا(اورجینال)




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , جامع , فارسی , انگیلیسی , اکسل , Excel ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: